آشنایی با Adobe InDesign
نوشته شده توسط : علی

آشنایی با Adobe InDesign

InDesign نرم افزاری برای ایجاد و ویرایش صفحه طراحی و ابزار تنظیم چیدمان است که برای تنظیم مطالب در ساخت پوستر ، بروشور ، مجله ، روزنامه ، کتاب ، ارائه و کتابهای الکترونیکی استفاده می شود. همچنین می تواند تصاویر ، نمودارها ، جداول و سایر کاربردهای حرفه ای را منتشر کند. کیفیت بالا برای چاپ و تحویل بر روی صفحه نمایش ، در واقع برای بازار مجله اصلی توسعه یافته است و به برنامه کاربردی no1 در توسعه دهندگان تعامل ، عکاسان و طراحان جهان تبدیل شده است تا از هر مکانی برای قرار دادن محتوا و تصاویر به هر فرمی استفاده کنند. این نرم افزار با بقیه ابزارهای Adobe مانند Photoshop ، Illustrator ادغام می شود و کاربران حرفه ای از هر حرفه ای می توانند به سرعت و کارآمد طراحی کنند ، پیش نمایش کنند ، بررسی کنند و تولید کنند. InDesign همچنین برای وارد کردن متن با پردازشگرهای Word مانند MS Word ، Adobe InCopy همکاری می کند. هر طراح می تواند با استفاده از پیش مجموعه های انیمیشن و گزینه های رسانه در InDesign CS5 طراحی تعاملی کند.

این ابزارهای قدرتمند ساخته شده در فن آوری های Adobe Flash و PDF اجازه می دهند تا سند تنها در چند مرحله از طرح استاتیک به یک تجربه کاربری کاملاً کاربردی منتقل شود. مهم نیست که خروجی شما با استفاده از mini Bridge یکی از ابزاری است که تصاویر و کلیپ های هارد دیسک را بر روی نوک انگشتان حمل می کند ، عکاسان و هنرمندان تولیدی عاشق ابزار شکاف و ویژگی های خودکار متناسب با اندازه و تنظیم گرافیک هستند تا جایی که در صفحه مورد نظر به نظر برسند. کار نهایی یک طرح چاپ بهترین خروجی با کیفیت بالا است که در آن آموزش نرم افزار indesign دارای گزینه های گسترده انتخاب به عنوان خروجی از PDF X-1 (برای چاپ) به یک قالب پرونده flash.SWF برای یک مرورگر وب است. حتی ابزارهای سرمقاله به بررسی پرونده شما کمک می کنند و حتی تغییرات مربوط به دانشکده ها را از طریق گزینه Track Changer در فعال سازی متن حذف شده ، پیگیری می کنید. InDesign ایجاد کامل فایل و راه حل خروجی برای هر نوع انتشار قدرت طراحی و نمایش در دست است.

1. ابزار Puppet Pin:

با استفاده از ابزار Puppet pin می توانید پین ها را بر روی تصویر قرار دهید تا مکانی را انتخاب کنید که اتصالات ایجاد شود. در حالی که سعی در تحریک کردن شخصیت با دست و پا دارید ، توصیه می شود که پین ها را روی مناطقی مانند آرنج ، زانو یا هر قسمت دیگری از بدن که مستعد حرکت هستند قرار دهید ، همچنین می توانید این کنترل را داشته باشید و این شاهزاده را کنترل کنید و حتی انیمیشن های خود را با استفاده از جدول زمانی ضبط کنید. پنجره
2. ابزار همپوشانی عروسکی:

در حین کار با کاراکترهایی که ماهیت پیچیده ای دارند ، ممکن است با عناصری روبرو شوید که می توانند به بخش هایی که در آن انیمیشن می کنید وارد شوید. با استفاده از ابزار Puppet overlap می توانید اطلاعات عمیق در مورد شخصیت خود بکشید و Illustrator را در مورد ترتیب نحوه ارائه قطعات اطلاع دهید.




:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: